fredag 3. februar 2012

Tones sexy nakne sjokkvideo del 2 - Sort Enke?

 Er denne unge sogndølingen ikke så uskyldig likevel? 
(Foto: Marius Knutsen. vg.no)


Etter å ha konferert med Therese som er en ekspert på området, så må jeg komme med noen tilleggstanker til denne sjokkvideoen, som muligens gjør den enda mer sjokkerende enn først antatt, og som kanskje vil avsløre mørkere sider ved denne friske søte sogndølingen. Eksperten ønsker å være anonym, og jeg føler jeg må etteromme frk Brunstads ønsker; selv om jeg ikke har problemer med å legge ut mine råtne tanker og idéer, så er det greit å verne om mine venners syke idéer.

Altså: Jeg gikk ut ifra at der er én mann på videoen til Tone, men vi ser vel aldri ansiktet på denne mannen skikkelig (jeg orker helt ærlig ikke å gå gjennom den en gang til).

Vi ser heller ikke denne mannen bevege seg - ikke egentlig. Se på hendene til han ved bordet - og dette tenkte jeg å kommentere i del 1 - beveger de seg? Nei, de ligger dødsstille...

Det eneste bevegelsen er når Tone tar hånden hans ved bordet.

Vi kan altså gå ut i fra at her er det snakk om tre menn, som ikke beveger seg. Lugubert hotellrom ett eller annet sted i USA' ørken, og ikke i et veldig pent nabostrøk, om vi ser rett på begynnelsen av videoen. En vakker, tilsynelatende uskyldig pike. En av mennene er soldat; soldater er mordere i enkeltes øyne.

Floggeren. Jeg kommenterte den, og jeg likte den, men den er jo slik vi publikum kjenner Tone meget malplassert, men nå gir det plutselig mening at den er der, og hva med badekarscenen. For ikke å snakke om den ubestemmelige maten!

Tone har drept tre menn! Hun har torturert og spist dem!

 Hun ikler seg mennenes klær, og synger om før hun vasker av seg blodet etter udåden. Sangen begynner slik:

Pretty
you begging me
Pretty please

Den fortsetter med hvordan en eller annen har såret henne, og at han må ta i mot "all this passion and pain" som en mann!


"I'll never look back for you" - for hun vet, HUN VET, at han aldri kommer.

Nå orker jeg ikkeå lese mer av denne teksten. Ikke at det hele er så grusomt, men herregud så dårlig skrevet. Beklager Tone. Du må gjerne prøve å drepe meg også. Ta med floggeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar