mandag 2. januar 2012

OMG! Rihanna har piercet puppen. WTFSPEGGLGLGL!L

 


 Det er altså helt utrolig. Sensasjonelt, alarmerende...jeg kommer ikke på noen andre ord som kan beskrive dette på en mest mulig ironisk måte.

Folk har piercinger stort sett overalt for tiden, så hvorfor dette var oppsiktsvekkende vet jeg altså ikke, men det er bra Se og Hør, avisene og nettavisene har noe å skrive om.

Jeg kan i denne sammenheng opplyse om at jeg har piercet brystvorta mi 8 ganger. På hjemmefest, med nål, lighter og øredobb. Jeg har også i forbindelse med fest tatt et Morten Harket armbånd, filt til på asfalten og dyttet gjennom ørebrusken. dette ble riktignok tatt ut av en sykepleiervenn dagen etterpå, da det flate armbåndet gjorde det nokså smertefult å bevege hodet. Brystvortepiercingene måtte også tas ut etterhvert som diverse betennelser og festene ikke gikk helt som planlagt.

Så unnskyld at jeg ikke klapper hendene overasket over kinnene og hyler WOOOOOOOW!

Men sikkert hyggelig for desperate 24/7-kåte analfabeter uten reelle liv. Og for meg, som endelig kan blogge om et bilde av Rihanna uten å føle meg som en tosk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar