lørdag 21. januar 2012

Ha utstyret i orden!

 (Illustrasjonsfoto: COLOURBOX)
To jenter lenket seg fast i sengen med håndjern på voerspiel:  "De to jentene fant av en eller annen grunn ut at det var passende å lenke seg fast til senga, slik at andre vorspieldeltakere kunne ta bilde av stuntet." skriver dagbladet.
 
Nå viser det seg følgende, og man må jo gjøre en liten analyse av dette, at jentene kastet nøkkelen til de som skulle låse opp håndjernene, hvorpå nøkkelen falt ned i en sprekk og var ikke mulig å få opp. Dermed måtte de tilkalle politiet.

En god venn av meg sa en gang: "Bruk ikke større hengelås enn hva tangen din kan klippe." Jeg synes dette er et veldig godt råd. Jeg skal ikke gå nærmere inn på hvorfor jeg trengte dette rådet, eller hvordan temaet dukket opp.

Jeg må gå ut i fra at det var to sett håndjern som ble brukt, for med ett sett håndjern ville de hatt tilsammen to hender fri til å selv låse opp håndjernene. Men likevel, så skjønner jeg ikke helt hvorfor de måtte kaste nøkkelen over til noen andre, og om de var lenket fast i sengen: Hvordan klarte de å kaste noe som helst? Her er det noe merkelig som foregår allerede, men vi kan skylde på alkoholen.

La oss nå godta at denne kastingen av nøkkelen virket fornuftig der og da. Nå sier jo ikke artikkelen noe som helst om hva slags leilighet det var, eller om det var et hus og hvor mange naboer der var osv, men man skulle da tro at noen var glupe nok til å finne frem en tang av noe slag? OM da ikke eieren av håndjernene, som selvsagt bare hadde én nøkkel tilgjengelig, sa "NEI! Vi må ikke ødelegge håndjernene!" (De kunne jo være foreldrene sine?). Hva slags sprekk nøkkelen falt ned i, sies det heller ikke noe om, bare at det var en sprekk, så man må vel bare akseptere at dene ene nøkkelen falt ned i en dyp skrekk på et sted inne på soverommet og var fullstendig utilgjengelig for det meste.

Dermed. De to uheldige jentene var dermed fastlenket i hverandre,i en seng, den eneste tilgjengelige nøkkelen er borte - da ringer man selvsagt politiet.

Min konklusjon: Jeg antar, fordomsfullt nok, at dette voerspielet hadde kun kvinnelige deltakere og jeg antar videre, enda mer fordomsfullt, at de kjente de vakthavende politibetjentene som var på jobb denne aktuelle kvelden. Jeg antar også at kvelden ble minnesrik, morsom og forhåpentligvis vellykket for en eller annen.

Nå, om min fordomsfulle konklusjon er fullstendig feil, så har jeg noen gode råd for andre som gjerne vil leke med bondage.
  1. Lenk deg aldri fast alene, eller uten tilgjengelig hjelp.
  2. Ved bruk av låser må du helst ha mer enn én nøkkel tilgjengelig.
  3. Ikke bruk hengelåser avbitertangen din ikke kan takle.
  4. Husk at du på ett eller annet tidspunkt ganske sikkert må på do.
Politimenn, og -kvinner, i uniform er ofte et veldig hyggelig skue, men det hender de er opptatt med viktigere ting enn lekne jenter med uniformfetish. Ikke at det er noe galt med uniformfetisher altså. 
(bilde fra universitas.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar