lørdag 21. januar 2012

Da kom snøen gitt



21.01.2012
Jeg er ikke overbegeistret for snø. Riktignok hadde det vært gøy med et par turer til akebakken, men jeg klager ikke. Jeg synes egentlig det har vært en grei vinter uten snø jeg da; global oppvarming er ikke så ille egentlig. Men jeg er ikke så glad for alt sunnmørsværet som har truffet oss de siste månedene, så det er fordeler og ulemper med alt. Hvorfor global oppvarming ikke kan medføre mer sol vet jeg ikke, men man kan jo ikke få alt heller desverre.


Så nå er det vel to og en halv måned med snø som skal tas igjen, og det ser egentlig slik ut også. Det er hvitt ute, og hvitere ser det ut til å bli - om det ikke blir varmere da. Da blir det vått igjen, veldig vått. Men det har jo forsåvidt vært normalen denne vinteren.

Men! Vi har bensin til freseren, og spadene er relativt tilgjengelige -tror jeg, og det kunne ha vært som forrige vinter:

20.12.2010
Always look at the bright side!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar